Kultura

FILM “TI IMAŠ MOĆ” IVANA SALATIĆA PRIKAZAN NA KUSTENDORFU

Prvi dugometražni film Novljanina Ivana Salatića “Ti imaš noć”, prikazan je u subotu na međunarodnom filmskom i muzičkom festivalu Kustendorf reditelja Emira Kusturice, u okviru programa “Novi autori”.

Na 12. Kustendorfu, od 11. do 16. januara, prikazuju se odabrani filmovi i u programima  “Savremene tendencije” i “Retrospektiva velikana”,  a u takmičarskoj konkurenciji je 21 film mladih reditelja iz cijelog svijeta, izabranih među više od 700 prijavljenih. O dobitnicima nagrada Zlatno, Srebrno i Bronzano jaje odlučivaće žiri koji čine: kanadsko-američka glumica srpskog porijekla Stana Katić, predsjednica, francuski reditelj i producent Tankred Ramon i pisac Slobodan Despot, a francuski direktor fotografije Mišel Amatje dodijeliće nagradu “Vilko Filač” za najbolju fotografiju.

Salatićev film “Ti imaš noć”, koji je uglavnom sniman na lokacijama u Herceg Novom, ali i u Italiji, uspješan festivalski život nastavlja u Holandiji. Selektovan je u „Bright Future“ programski dio Međunarodnog filmskog festivala u Roterdamu (IFFR) koji će biti održan od 23. januara do 3. februara.

Od 47 filmova iz cijelog svijeta, 19 su svjetske premijere, 10 su internacionalne premijere, a jedan od njih ima svoju evropsku premijeru na festivalu. Svi debitantski filmovi u ovoj selekciji, koji na IFFR-u imaju svjetsku ili internacionalnu premijeru ujedno su u takmičarskoj Bright Future selekciji i mogu osvojiti nagradu u iznosu od 10.000 eura.

Od premijere u selekciji „Nedelja kritike“ na Venecijanskom festivalu, film „Ti imaš noć“ Ivana Salatića uspješno je prikazan na brojnim svjetskim filmskim festivalima: Festival Autorskog Filma (FAF), Human Rights Film Festival Zagreb, Novos Cinemas Festival Internacional de Cinema de Pontevedra, Festival de Sevilla, Vienalle Film Festival, Thessaloniki International Film Festival, Cinedays Festival of European Film Skopje.